Wederom monsterscore

Vandaag nam de D2 van AMVJ het op tegen de nummer 6 van de ranglijst, FC Amsterdam D4.

Beide ploegen begonnen goed aan de wedstrijd, vooral AMVJ.
Hierdoor kwam de D2 vroeg op een 1-0 voorsprong. Doelpuntenmaker Leon. De D2 ging verder en maakte er 2-0 van. De D2 maakte er uiteindelijk nog 2 doelpunten bij,
4-0 was ook gelijk de ruststand.

Na de rust voetbalde FC Amsterdam een stuk beter dan in de 1e helft, daardoor kwamen er een paar goede kansen voor de uitploeg, maar deze werden niet benut. De D2 voetbalde rustig en met goed positiespel langs de verdediging van FC Amsterdam. De D2 maakte daardoor 5-0, veel protesten aan de kant van FC Amsterdam wegens buitenspel maar de vlag bleef omlaag. Kort daarna maakte Spits Leon zijn 4e doelpunt voor de D2, 6-0.
Justin maakte er nog eens 7-0 van. FC amsterdam bleef jagen op een ere-treffer. En die kwam er ook, uit een vrije trap werd de bal ongelukkig geraakt door kris en zag de bal uiteindelijk over keeper Jem heen in het doel vallen. Tot vreugde van de uitploeg.
Ze kregen weer een beetje zelfvertrouwen, na een geplaats schot van net buiten de 16- meter scoorde FC amsterdam,
7-2. Maar Justin maakte 5 minuten voor tijd de 8-2. Justin scoorde hierdoor ook zijn 4e doelpunt.

Na 2 gespeelde wedstrijden staat de D2 17 doelpunten voor en 2 doelpunten tegen.