Sporting Martinus D7 – AMVJ D2

De 1e wedstrijd tegen Sporting Martinus D5 uit, werd met
3-0 verloren, Maar vandaag speelde AMVJ tegen Sporting Martinus D7, een soort van revanche dus voor AMVJ.

AMVJ zette vanaf het begin veel druk op Sporting Martinus, hierdoor had de D2 veel balbezit om kansen te gaan creëren.
De D2 scoorde al snel het openingsdoelpunt, Stijn was de doelpuntenmaker. Maar daar bleef het niet bij, want niet lang na het doelpunt was het alweer raak voor AMVJ, na een mooi schot maakte Elden er 0-2 van. De D2 bleef maar scoren, Reinier maakte het 3e doelpunt voor AMVJ. Na een mooie solo scoorde Justin het 4e doelpunt voor Voor de D2. En tot slot maakte Leon nog een doelpunt, op prachtige wijze lobde hij de bal over de keeper heen. De ruststand was 0-5.

In de 2e helft wilde Sporting Martinus met een andere wedstrijdbal spelen, deze was ook wat lichter. Het leek wel of de bal Sporting Martinus veel meer kracht gaf, ze kregen opeens veel meer kansen. De aanvaller van Sporting Martinus schoot de bal hard in het doel, Jem wilde de bal nog vangen maar deze glipte maar net door z’n handen, 1-5. AMVJ bleef goed de bal rondspelen, hierdoor kwamen er kansen maar deze werden niet benut. Stijn kwam nog maar net in het veld of hij scoorde alweer zijn 2e doelpunt van de dag. Na een mooie pass van Justin, maakte Stijn het koelbloedig af. AMVJ kreeg daarna een corner, Mankamal de man met de goede koptechniek kwam mee naar voren, de bal kwam wat gelukkig voor de voeten van Mankamal en schoot de bal genadeloos hard in het doel, 1-7 was ook gelijk de einduitslag.

Goed gespeeld jongens!