RAP B1 – AMVJ B1

De B1 van AMVJ is er vandaag in geslaagd van RAP B1 te winnen. De derby van ’t Loopveld welke bij RAP gespeeld werd, werd met 1-2 gewonnen door AMVJ.

Beide teams, welke uitkomen in de tweede klasse begonnen gretig aan de wedstrijd. De eerste kansen waren voor RAP. Na een half uur spelen opende RAP dan ook de score. In de rebound schoot een speler van RAP de bal genadeloos hard binnen.

Een goed spelend AMVJ bleef druk zetten maar dat leverde geen doelpunten op. Daan van Hees wist nog wel de lat te raken.

Na rust begon AMVJ duidelijk beter aan de wedstrijd. De wedstrijd speelde zich dan ook met name op de helft van RAP af. Het leverde onder andere goede mogelijkheden op voor Tim Ouwehand (paal).

Ook Daan van Hees had her en der goede kansen op de gelijkmaker. Na een rush vanaf de middellijn passeerde Daan twee man maar kon vervolgens de keeper niet omzeilen.

Het was Milo Ronchetti die tien minuten voor tijd de bal wist in te tikken op een hard schot van Daan. Vlak voor tijd maakte Daan van Hees, nadat hij zichzelf voor de keeper had vrij gespeeld de 1-2. De ontlading in het team was groot.

Ook na het laatste fluitsignaal barstte het feest los.