het of de

Wat een zonnetje. De trappers gingen rustig rond langs de lange boulevard. Hoe vaak al niet? Op weg naar misschien wel de mooiste club van Amsterdam. Naar een nieuwe uitdaging het tweede coachen. Daar had hij zelf ooit nog de promotie naar de tweede klasse mee afgedwongen, maar dat is al weer 14 jaar geleden. In een heroische tweede helft werd na ingrijpen van Kees Koedood en Dirk Landsaat de 3-0 achterstand omgebogen in een 5-3 zege. Maar nu was het andere koek. Diverse spelers in het tweede , dat nu reserve eerste klasse speelt(!) komen uit de eigen jeugd en dat geeft de burger moed. Het kan dus wel degelijk aan de Kalfjeslaan. Maar toch wat onwennig werd begonnen aan de wedstrijd met wat omzettingen ten aanzien van de gebruikelijke opstelling. Ook dat komt de houtje touwtje club niet onbekend voor. Op de bank zaten ook Clemens en lex . Top jongens dat jullie dit voor de club overhadden. Met blocnote gewapend aan de lijn. En daar klonk het fluitje van de scheids die prima floot. AMVJ was nog niet geheel bij de les en dat resulteerde in een paar ongenadig grote kansen die ze gelukkig voor ons om zeep wisten te helpen, en bij sommige van die kansen was dat beslist lastig om ze te missen. Na wat geschreeuw van de lijn pakte Daan de draad op, flitste er van door schudde zijn tegenstanders af en tot veler verrassing kapte hij naar binnen en kwam  weer voor z n tegenstanders te staan, iedereen aan de lijn dacht al wat jammer… maar Daan duidelijk niet want hij krulde de bal prachtig in de bovenhoek. 1-0. Temeer opmerkelijk want het was eigenlijk Daan s eerste balcontact. Hierna was DVVA duidelijk meer aan de bal met een overwicht zonder grote kansen. Janick redde een paar keer prima. Ook werden de kansen die DVVA kreeg bv een aantal vrije trappen niet goed benut of wel heel slecht gemikt. Rust. Puntjes op de i gezet met elkaar. De b van beleving mag meer aandacht krijgen net als de b van balbezit. het spel oogde wat onrustig door de vele lange ballen naar voren. Eigenlijk hele tweede helft een optisch overwicht van DVVA met een bij vlagen counterend AMVJ. Uit een van die counters werd fraai door Daan afgegeven op de goed mee opgekomen Idriss die de keeper met een slim balletje op het verkeerde been zetten en 7 minuten voor tijd de 2-0 aantekende. Derik moest er nog af met kramp en Leon viel prima in. Even rekenen en met de tweede plek in de tweede periode achter het souverein leidende WVHEDW is nu de tweede periodetitel binnengehaald! Top mannen dit smaakt naar meer. Er is als team gestreden en ook dat heeft aan de punten bijgedragen!!
 Het is dan ook het tweede pakt de tweede periode, het is maar even dat u het weet. de invalcoach die genoot van het zonnetje en de punten .