HET live verslag van AMVJ VR1

Vandaag was TOS actief de tegenstander. We hebben eerder tegen ze gespeeld en het waren altijd pittige wedstrijden. Een aantal spelers van ons waren deze wedstrijd afwezig door vakantie of blessures. Het is dus van belang om vanaf het begin scherp te zijn.

12:32 Het fluitsignaal klinkt.
12:34 TOS zet meteen druk op onze helft, na een onrustige start wordt de bal weggeschoten door Wen.
12:35 Helaas onderschept door TOS en er volgt een schot op doel, Gerrie is meteen scherp en vangt de bal.
12:42 Mooie voorzet van Lottie op Manu, helaas is de bal iets te ver, maar Manu legt de bal nog terug op Lot: schot op doel, maar helaas.
12:43 Prachtige voorzet door Ruth op Lotte helaas geen schietkans
12:44 Clau schiet op Lotte die hem via de keeper uit uitschiet – corner.
12:45 Lot neemt de corner, chaos voor het doel, maar Iris loopt de bal via de keeper het doel in: DOELPUNT!
12:47 Ruth is lekker bezig: hard aan het werk, schieten, koppen.
12:50 Fout aan onze kant: een speler van TOS staat vrij voor het doel doel, 1-0.
12:54 Ook nog wat geluk: een heel gevaarlijke bal nét op de lat.

AMVJ

12:56 Corner na goede actie van Ruth, Lotte dwingt de corner af: weggekopt door TOS
13:14 Goede actie van shirley, ze onderschept de bal, Lotte geeft de bal voor aan manu, helaas de keeper staat er voor.
13:19 TOS krijgt een vrije trap vlakbij het doel. Gerrie zet het muurtje neer, gelukkig, ze schieten over.
13:20 Einde eerste helft, stand 1-1.

TIP van een supporter: Het doel (scoren) hebben we goed voor ogen, nu nog werken aan de weg er naar toe.

13:38 Het fluitsignaal voor de tweede helft klinkt.
13:42 Gerrie vangt de bal na een gevaarlijke situatie met meerdere kansen voor TOS.
13:43 Weer een hele gevaarlijke bal maar Gerrie is scherp.
13:48 De wedstrijd kantelt. AMVJ vecht voor elke bal, er wordt mooi opgebouwd over links door Bracha, Mau en Wen.
13:53 Bracha geeft de bal aan Eef en zij tikt hem vervolgens mooi door op Mau, Mau vecht zich langs de spelers van TOS.
13:59 TOS krijgt een vrije trap, erg mooie bal, maar gelukkig naast gekopt.
14:01 De energie bij AMVJ is op. TOS heeft heel veel kansen, maar Gerrie is super bezig.
14:07 TOS maakt de 1-2, een strak ingekopte bal.
14:12 Het is op: nog een doelpunt tegen.
14:21 We krijgen nog een corner die Lot neemt, maar het loopt helaas op niks uit.
14:23 Het is écht op: 1-4.
14:25 En de tijd is om. Er is in fasen van de wedstrijd hard gestreden, maar TOS bleek te sterk.

Einduitslag: 1-4. De derde helft was wel gezellig.

Eef & Tam

AMVJ