F2 winterkampioen 2012!!

Nog één wedstrijd moesten we inhalen om officieel winterkampioen te worden. Winst was geboden, want wij stonden maar met 1 punt voor op de nummer 2.

De boys waren allemaal goed ingepakt, want het vroor deze zaterdag weer voor het eerst. De wedstrijd begon met 8 tegen 8, en AMVJ domineerde het spel meteen. Al vrij snel kregen wij een corner, die werd genomen door Maron. Hij speelde hem hard voor het doel, en via een scheenbeen van een Ijburg-verdediger ging de bal het goal in, 1-0.

Het hele spel speelde zich grotendeels voor het goal van Ijburg af, AMVJ was een paar maten te groot.  Na een aantal gemiste kansen schoot Maron de bal van een afstand op het doel, waarna de bal na wederom een ijburg-verdediger, in het doel belande, 2-0.

De 3-0 kwam van de voet van Elian, die de ijburg-keeper kansloos liet, en keihard in schoot.

En onze razend snelle aanvallende middenvelder Chibbie schoot heel koelbloedig de 4-0 binnen.

Kohki, die ook een dijk van een wedstrijd speelde, krulde vlak voor rust nog even een vrije trap op de paal. Schitterend!

Na een bekertje limonade snel weer door, want het was te koud om stil te staan.

Er werd na de rust nog beter gespeeld door onze boys, en dat resulteerde in nog meer kansen en nog meer doelpunten. Julian die al een paar goeie kansen had gehad, kreeg uiteindelijk wat die verdiende en scoorde prachtig de 5-0.

Frits die op het middenveld de bal afpakte bedacht zich geen moment, dook het gat in met de bal en scoorde de 6-0.

Mees, die mooi werd aangespeeld door Toon, stond na een korte sprint alleen voor de keeper, en schoot (zonder te schieten ;-)) de 7-0 er in.

Juuls, die zoals altijd weer de sterren van de hemel speelde, speelde Maron vrij voor de keeper en Maron scoorde behendig de 8-0.

En het laatste doelpunt van de partij kwam van de  linkervoet van Kohki, hij zette de eindstand op 9-0.

Mannen van de F2, jullie mogen jezelf winterkampioen 2012 noemen, ik ben super trots op jullie!!!

Over 2 weken beginnen we in een nieuwe poule, tegen sterkere tegenstanders. Dus hard blijven trainen, en samen blijven spelen als een team, dan gaan wij de voorjaarscompetitie ook eindigen als kampioen!!!

Gr. Xander…