F2 pak eerste seizoenswinst in Osdorp

15 oktober 2011

Op deze zonnige herfstdag trok de AMVJ F2 entourage naar Ookmeer voor de tweede uitwedstrijd van het seizoen. Net als de tegenstander, de F6 van DCG wachtten onze jongens nog op de eerste overwinning. De eerste helft ging nog gelijk op met kansen voor beiden teams. In de rust maakte de trainer van DCG een enorme tactische fout door de beste speler, die in de eerste helft als keeper nog menige redding had verricht, in de voorhoede te plaatsen. Na amper een paar minuten na de rust maakte Olivier gebruik van de situatie een scoorde hij twee keer achter elkaar na een assist van Raúl. Vanaf dat moment overliepen onze jongens de onervaren tegenstander. Raúl brak door vanaf de middenlijn en pikte zijn doelpuntje mee: 0-3. Olivier had de smaak te pakken en scoorde nog 2 maal. De hattrick goal was er een uit het boekje. Een prachtig een-tweetje tussen Sem en Olivier.

Gastkeeper Mees had in de tweede helft niet veel te doen maar stond er wanneer het nodig was. Een eervolle vermelding voor Jip. T en Amstel die in afwezigheid van Thom (blesure), Jip. O en Jelle (vakantie) uitmundend opruimwerk deden in de achterhoede en het middenveld. Met vier doelpunten was Olivier uiteraard de man van de match, maar de 0-5 eindstand was vooral een teamprestatie. Wat Frank de Boer maar niet wil lukken hebben coaches Dick en Emiel na drie wedstrijden al voor elkaar.