D(e) V(echtlust) V(anaf) A(ftrap)

Ach, mijn arme Meisjes, wat een kommer en kwel, 7 potjes gespeeld, nog geen puntje gehaald, dramatische uitslagen/doelcijfers, wat is er mis? Op zich niet zoveel, de groep is vrijwel intact gebleven, er wordt getraind; Rodney neemt de keepers onder handen. Lucky doet wat hij moet doen, training geven, een logische opstelling in elkaar draaien, desondanks wilde het maar niet lukken om een resultaat/puntjes te halen.

Nu kan ik over de uitwedstrijden eigenlijk geen oordeel vellen, daar ben ik niet bij, maar bij TOS/ACTIEF met 12-1 onderuit gaan, dat gaat nergens over, VR2 onwaardig, zo ken ik jullie niet.

Blessures, diverse speelsters langdurig niet beschikbaar, het team is nog steeds op zoek naar een full-time keeper, wordt hard aan gewerkt, Gerlinde wordt door Rodney klaargestoomd. Is allemaal lastig, maar dan nog, ook bij de thuiswedstrijden miste ik het heilige vuur, de wil om er iets van te maken. Te snel werd m.i. de handdoek geworpen.

Dan komt DVVA VR3 op bezoek. Die hebben vorige week AMVJ VR1 in de beker uitgeschakeld, desondanks zag coach Lucky kansen, het moet nu gebeuren.

Weet je wat, ik trek een rood jasje aan, ga maar eens wat roepen, aan de binnenkant dekken, er boven op, laat je niet wegduwen. De makke schaapjes zien te transformeren tot bronstige hertjes. Goed begrijpen, het is niet zo dat IK de wedstrijd heb gewonnen. Dat hebben jullie en Lucky zelf gedaan. Linda is niet 100%, kan niet in de verdediging spelen, dat heeft Lucky goed gezien.

Dan moeten Ro en Ruth de klus maar klaren. Oeps, Harmke valt uit. Ruth gaat keepen, Marja neemt haar plaats over, niets aan de hand.

Tamara, links in de verdediging, is een zekerheidje, hoeft nooit te wisselen, kunnen we een voorbeeld aan nemen. Miekie, rechts in de verdediging, ouderwets, vliegt er elke keer weer in, levert 2 doelkansen op, maar kan er ook wel eens naast zitten, risico van het vak. Dan moet Ro maar ingrijpen, rugdekking verzorgen.

Willy, rechtshalf, opperdepop, 10 minuten voor tijd uitgepierd. Hupsakee, Maurina erin, buffelen, jagen, de boel dichthouden.

Zo moet je als TEAM voetballen en ook trainen.

Man of the match; Wendy, helaas, ondanks 2 goals kwamen Henk, de Scheidsrechter en ik tot het volgende oordeel:

Miekie is het geworden. Nou Meiden, a.s. Zaterdag tegen Aalsmeer, het zal niet eenvoudig zijn, volle bak er tegen aan, Steef.

Voor de statistici onder ons, de uitslag was voor 4-2 voor AMVJ VR2.