De A2 heeft de smaak te pakken

De A2 van AMVJ is er ook in geslaagd van SC ’t Gooi te winnen. Het werd in Hilversum maar liefst 0-6 voor de Amsterdammers. Door de inmiddels derde gewonnen wedstrijd op rij stijgt AMVJ naar de tiende plaats. Alle zes de treffers werden gemaakt door Lex van Hees.

Het openingsdoelpunt viel halverwege de eerste helft. Na een op maat geplaatste steekpass van Sam Latour kon Lex behendig afmaken. Het tweede doelpunt lijkt eigenlijk op een kopy van het eerste. Ditmaal zorgde Jochem voor een perfecte steekpass over de as van het veld. Lex schoot in de een-op-een situatie de bal langs de keeper van SC ’t Gooi.

Na rust pakte AMVJ opnieuw het infinitief en het maakte dan ook zeer snel de 0-3 en de 0-4. De wedstrijd leek toen iets in te zakken wat betreft AMVJ. Maar na enkele grote kansen voor Stefan Wirke en Tijs van Tatenhoven maakte Lex zijn 5de en 6de goal van de wedstrijd.

Volgende week reist de A2 van AMVJ wederom opnieuw naar hetzelfde sportpark. Dit keer voor een confrontatie tegen het vooralsnog laatst geplaatste Altius.