D2 blijft winnen!!!

Vandaag speelde AMVJ tegen Roda’23.
De vorige wedstrijd werd thuis met 7-0 gewonnen.
De D2 begon vol vertrouwen aan de wedstrijd, toch bleef het lang 0-0. Niet lang daarna was het AMVJ die 0-1 maakte, na een mooie pass van Justin scoorde Leon.
Roda’23 bleef geconcentreerd voetballen, hierdoor kwamen er een paar goede kansen op de gelijkmaker. Toch kwam het doelpunt voor AMVJ, wederom Leon de doelpuntenmaker.
Ruststand 0-2

In de 2e helft was AMVJ wederom de bovenliggende partij.
Na een mooie schijnbeweging van Kyle werd het bijna een doelpunt, maar de bal ging hoog over. Kort daarna was het leon die een dieptebal kreeg van Justin, de spits van de D2 stond oog in oog tegenover de keeper van Roda’23. Leon schoot de bal, maar die ging jammer genoeg naast het doel.
In de slotfase was het heel spannend…. Roda’23 scoorde uit een inworp, 1-2. De thuisploeg kreeg wat hoop, maar de hoop werd helemaal verdwenen toen Justin scoorde, 1-3. Maar daar bleef het niet bij, want kort daarna maakte Justin na een mooi schot de stand op 1-4. Justin maakte er uiteindelijk nog 1-5 van, zo vallen de doelpunten toch in de slotfase. Mooie overwinning AMVJ!