Bericht van een afwezige

Op zondagochtend stortte mijn mailadres een diarrhee aan egoische ontboezemingen uit over mijn beeldscherm. Ik was er niet, maar regelmatig telefonisch contact met de goede Hassan meldde mij een nogal gelukkig gewonnen prutpot. Na het lezen van alle subjectieve ejaculaties meende ik de heren het onderstaande bericht te moeten repliceren: ” Ben je er een wedstrijdje niet,omdat je vrouwelijk gladgeschoren schoon op je ouwe dag de voorkeur geeft boven de harige beentjes van potige ego’tjes, lees je tussen al dat spiritueel prozaïsch geweld met geen woord over mijn held in de Hassan horde (persoonlijk verzonnen kreet voor te frequent ronddolende voetbalriddertjes). Gelukkig is Amstelveensport beter bij de objectieve les. Hulde Kiepie!! Jij bent de verpersoonlijking van het oeroude spreekwoord: “vissen doe je in een vijvertje maar niet tussen de palen”! Toch een welgemeend proficiat mannen met deze wat bleke drie puntjes! Dirk” Wat valt er meer tezeggen? Op naar het kampioenenbal!