AMVJ Vrouwen 1 kan het wel

Na een draak van een wedstrijd tegen Eemnes, diverse mails, Steef boos, Meiden, zo kan je niet voetballen/teamsport bedrijven, dat vereist trainingsopkomst/inzet, werd de knop omgezet, 11 Meiden op de training en 14 om te spelen. En wat blijkt, dan kan Voetballen weer heel leuk zijn. Gelegenheidscoach Koen langs de lijn, wat kan er mis gaan? Tegen een uitstekende tegenstander, zowel qua voetbal, als spelopvatting, werd er een prima potje gespeeld. Dat uiteindelijk AMVJ met de punten aan de haal ging, dat is mooi meegenomen, maar veel belangrijker: NVC vond het plezierig om tegen AMVJ te spelen. Het grootste compliment kwam van Referee Niels. " Steef, ik heb niet zoveel met Vrouwenvoetbal, maar dit was wel een echte Voetbalwedstrijd " Niels, zo ken ik de Meiden weer, maar soms zijn het van die luilebollen, waarbij je denkt, vinden jullie Voetbal/AMVJ wel leuk? Deir op rechts aan het rakkeren, Emma de motor op het middenveld, Rachella, de gaatjesdichtloper, Krystl, Liza en Willem, de stille krachten aan de linkerkant, Ellis, Clara en Livia op de flanken in de weer, Wytske kon nog een uurtje vrijmaken om de verdediging te versterken, Kika en Lon aan het kleunen, Roos in de goal is een zekerheidje, en Diane , ( nu ben ik het zat ), prikt hem erin. Een krappe overwinning voor AMVJ Vrouwen 1, een reclame voor (Vrouwen)voetbal. Zo hoort het, een wedstrijd zonder gemekker, des AMVJ’s wij zijn tenslotte de leukste club van Amsterdam.