AMVJ O17 – FC Mill United O17

Zaterdag 14 oktober stond er een bijzondere wedstrijd op het programma bij AMVJ. Ons O17 team ontving het Schotse FC Mill United O17. Op een goed gevuld Loopveld. 1e helft legde beiden teams een goede wedstrijd op de mat. Op z’n Brits ging het er hard aan toe. AMVJ-speler Rauiri met Ierse komaf ging erin mee en deed dat op z’n Iers, kreeg een gele kaart moest 10 minuten afkoelen

AMVJ

De eerste helft is in evenwicht, maar toch maakt Kai de openingsgoal. Met zijn treffer zorgt hij ervoor dat de thee in de rust extra goed smaakt. Net voor rust krijgt AMVJ een domper te verwerken, Donny valt met een knieblessure uit en moet vermoedelijk een aantal weken aan de kant blijven.

In de tweede helft gaat AMVJ opzoek naar meer doelpunten. Door goed samenspel bouwt AMVJ de score uit tot een keurige 5-0 overwinning. Kai maakte een hattrick ,Jamey en Joshua scoorde de andere 2 doelpunten. Omdat de doelman Pelle op vakantie is, stond Faissal als vervanger onder de lat. Hij slaagde erin om een penalty te stoppen en daardoor de 0 te houden. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een 5-0 overwinning voor de bordeauxrode. Een prima resultaat tegen een Schotse ploeg, hopelijk volgen er meer.

Donald Buwalda

AMVJ O17 – TV Mill United 5-0