AMVJ D2 Herbstmeister 2012 !

Tot gisteren ( toen de KNVB al het amateurvoetbal voor aanstaande weekend afgelastte ) stond er voor D2 op 19 januari nog een inhaal/kampioens wedstrijd op het programma. Ook onze directe tegenstander in de titelstrijd AFC D8 zou spelen en zij konden in punten gelijk komen en als ze dan ook nog heel veel gingen scoren, dan was het ook nog voor hen mogelijk Herbstmeister te worden !  Maar helaas, als ik naar buiten kijk regeert Koning Winter met straffe hand en is de D2 zonder te spelen alsnog de kampioen van de najaarscompetitie 2012 !!!

Gefeliciteerd allemaal ! Iedereen mag zichzelf een fikse schouderklop geven voor de inzet, teamgeest, af en toe geweldig voetbal en de lol die wij allemaal hebben gehad. We hebben er ook zwaar voor moet vechten: tegen blessures en tegenstanders en ons zelf als we weer vroeg op moesten om op tijd in de kleedkamer te zijn voor de wedstrijd. Epische gevechten tegen 3 koppen grotere elftallen die overklast werden door de technische en tactische vaardigheden van onze mannen. Het was een prachtig seizoen.

Als het weer het toelaat zal op 26 januari een nieuw seizoen beginnen tegen onze aartsvijand AFC D8. Laten we in ieder geval proberen die wedstrijd te winnen, dan kunnen we een gooi doen naar 2 kampioenschappen op rij ! ( en voor sommige zelfs drie op rij ) Tot dan !