AMVJ D2 – AMVJ D3 2-3 n.v.

De KNVB kende geen programma toe voor dit weekend, niemand had enig idee waarom maar dat betekende niet dat er niet gevoetbald werd. De D2 van AMVJ speelde een oefenwedstrijd tegen de D3 van AMVJ.

Het duel begon om 12:00 bij AMVJ. De hongerige D2, welke nog opzoek was naar de eerste overwinning van het seizoen begon erg gretig aan de wedstrijd. De D3 daarentegen, had al haar wedstrijden al gewonnen, zelfs een toernooi. De ballen gingen over en weer en dat leverde her en der veel goede mogelijkheden op. De twee keepers hielden hun team in de wedstrijd.

Na ongeveer vijftien minuten spelen was het Stijn die de openingstreffer voor de D2 maakte. Er werd geprotesteerd voor buitenspel maar daar gaf de scheidsrechter geen gehoor aan. De voorsprong kon later worden uitgebouwd, na een corner viel de bal ongelukkig binnen. 0-2 was dan ook de ruststand.

Na rust durfde de D3 meer lef te tonen, na goed voetbal viel al snel de 2-1. En niet kort daarna werd het zelfs gelijk. De kansen lagen op dat moment ook meer bij de D3. Keeper Sem voorkwam dan ook een achterstand van de D2.

Na een uur voetballen stond het scorebord op 2-2 en werd er druk overlegd over een eventueel vervolg van de wedstrijd. De D3 wilde met name verlengen en dat gebeurde ook. Tijdens de verlenging bepaalde de D3 de eindstand op 2-3