AMVJ B1 overklast Velsen

De B1 van AMVJ is ook het jaar 2011 prima begonnen. Het won de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar met forse cijfers. Het werd bij AMVJ maar liefst 7-0. Uitblinker Joel Lopes nam zes doelpunten voor zijn rekening.

In de openingsfase was AMVJ nog niet overtuigend. Dat resulteerde in her en der wat kansjes voor Velsen. Na ongeveer twintig minuten maakte Joel Lopes na een fraaie combinatie de 1-0.

Het team, onder leiding van Peter van Hees bouwde deze voorsprong snel uit en bij rust stond het 3-0 in het voordeel van de AMVJ’ers.

Ook na rust ging het eigenlijk maar een kant op. Milo, Daan en Nick kregen kansen maar geen van hen wist ze te benutten. Joel nam het initiatief en scoorde een prachtige kopbal, zijn vierde van de wedstrijd.

In de slotfase volgde nog een echt slotoffensief waarbij na mooi combinatie voetbal nog een doelpunt werd gemaakt over Gijs Bedet. Dit bracht de eindstand op 7-0.