AMVJ B1 – AMVJ Dames 1 (22-0)

Vandaag stond er een bijzondere wedstrijd op het spel. AMVJ B1 – AMVJ Dames B1. Beide teams waren vrij en dat hield in dat er tijd was voor een oefenwedstrijd. Bij rust stond AMVJ B1 met 7-0 voor. Later liepen deze cijfers driekeer zoveel uit.

Na ongeveer 5 minuten spelen was het Tijs van Tatenhoven die de 1-0 binnen liep. Op dat moment had de B1 nog veel weerstand. Niet heel veel later scoorde Lex op aanzetten van Tijs. Vervolgens scoorde Evan uit een corner. Bij rust was het 7-0 in het voordeel van AMVJ. De dames 1 kregen de mogelijk te mixen, maar deze kans lieten ze zich voorbijgaan. Hij liep storm na het fluitsignaal van Frank van Tatenhoven. Jochem maakte binnen 10 seconde na een schitterende solo de 8-0 en nog geen 30 seconde later maakte hij ook zijn tweede van de wedstrijd. Inmiddels gooide AMVJ B1 de hele opstelling om en gingen de aanvallers verdedigen en de verdedigers aanvallen. De uiteindelijke eindstand was 22-0(!) Hieronder een lijstje met diegene die gescoord hebben. Alleen keeper Laurens die in de helft van de tweede helft zijn positie verwisselde met Jochem heeft niet weten te scoren.

Tijs 4x
Lex 5x