AMVJ A2 zet Victoria opzij

De A2 van AMVJ heeft zaterdag drie punten behaald in een loodzware wedstrijd tegen Victoria. Het team onder begeleiding van Flip Ouwehand (in verband met de ziekte van Marco van der Noordaa) wist op eigen veld met 2-0 af te rekenen.

Al vroeg in de wedstrijd tikte Lex van Hees na een behendige aanname de 1-0 binnen. In de tweede helft zorgde Rick Ouwehand voor de 2-0 door middel van een geweldig afstandsschot over de keeper heen.

Vooral de eerste helft had AMVJ het infinitief in eigen hand. Het creeerde diverse kansen na kansrijke aanvallen. AMVJ wist deze kansen niet te benutten waardoor de marge slechts een punt bleef.

Na rust had AMVJ het zwaar. Vooral het eerste kwartier trok Victoria de wedstrijd naar zich toe. Maar na de 2-0 kreeg AMVJ de wedstrijd terug in handen. Vicotria speelde duidelijk op de aanval om alsnog een punt mee te nemen. Hierdoor werden de ruimtes voor de spitsen groter.

Volgende week speelt AMVJ een belangrijke uitwedstrijd tegen ’t Gooi sc. De thuiswedstrijd werd door AMVJ met een krappe 1-0 zege gewonnen.