AMVJ A2 wint van AMVJ A1

De tweede confrontatie tussen de A1 en de A2 van de competitie werd dit maal gewonnen door de A2 met ruime cijfers. Op Sportpark ’t Loopveld werd het 3-0. Het was de derde wedstrijd waarin de A1 de A2 ontmoette dit jaar. De voorgaande duels werden allen beslist in het voordeel van de A1.

De A2 begon sterk aan de wedstrijd wat her en der wat kansen opleverden. Na mooi combinatie spel tussen Roemer, Jochem en Lex maakte Tijs de 1-0. Nog geen minuut na de 1-0 zorgde Lex voor de 2-0 na een snelle verovering en een mooie steekpass van Tijs.

Het gevaar van de A1 vormde zich voornamelijk uit de velen corners die het kreeg. Na rust maakte AMVJ via een strafschop de 3-0 over Tijs. De wedstrijd was hiermee gespeeld.

Met de overwinning op de A1 is AMVJ erg blij en zal het hoogstwaarschijnlijk gaan stijgen in de stand.