AMVJ A2 slaat toe

De A2 van AMVJ wist eindelijk weer met de volle drie punten naar huis te gaan. Op de velden van AMVJ werd het duel tussen de A2 van AMVJ en Fortuna Wormerveer A2 uiteindelijk toch nog in het voordeel van de A2 besloten. Het werd 7-5.

De wedstrijd begon zeer slecht wat betreft AMVJ, na een persoonlijke fout werd na ongeveer 30 seconden de bal achter keeper Laurens Frenken gewerkt. De voorsprong duurde echter niet heel lang. Invaller Tim Ouwehand maakte gelijk. Na de 1-1 maakte andere invaller Daan van Hees een geweldige goal van dik 30 meter.

ook deze voorsprong bleef niet lang op het bord staan, na een communicatiefout tussen Kevin en Laurens viel de 2-2. Opslag voor rust maakte AMVj nog twee doelpunten wat de ruststand bracht op 4-2.

In de openingsfase van de tweede helft beleefde AMVJ een slechte tijd, het werd snel 4-4. Maar gelukkig kon de ploeg onder leiding van Niek Rosien het initiatief terugpakken… Het werd 5-4. Ook dit was niet genoeg, het werd 5-5. Vlak voor het eind kwam AMVJ met een slot offensief en trok het an het langste eind. De wedstrijd wedstrijd werd beeindigd met een 7-5 winst voor de Amsterdammers.