AMVJ A2 maakt korte metten met SDO

De A2 van AMVJ heeft de verloren wedstrijd van vorige week tegen Altius keurig weggespeeld door thuis van SDO te winnen met 8-2. Door de overwinning wordt het gat tussen AMVJ en SDO met drie punten vergroot. Ook neemt AMVJ afstand van Nederhorst.

Na het eerste fluitsignaal begon AMVJ sterk en creeerde het diverse grote kansen voor het doel van SDO. Het was uiteindelijk Stefan Wirken die de 1-0 binnen schoot. Niet veel later maakte Tijs de 2-0 en maakte Stefan zelfs de 3-0. Door de onoplettendheid van keeper Laurens Frenken werd het voor rust nog 3-1.

Na rust speelde AMVJ het spelletje verder maar werd het wel 3-2 door een fout van de keeper. Het maakte allemaal niks uit want AMVJ maakte snel daarna de 4-2 via Jochem en Lex zorgde voor de 5-2. Roemer tekende voor de 6-2. Stefan maakte zijn derde van de wedstrijd en dat was genoeg voor de 7-2. Het laatste doelpunt komt op naam van Nigel.

Volgende week speelt AMVJ de derby van de competitie. Het neemt het dan thuis op tegen de A1 van AMVJ.