AMVJ A1 – IJmuiden A2

Zaterdag 05 november

De A1, (minus Nigel Horsting die sinds vorige week nog niks van zich heeft laten horen) is wederom nog niet verslagen. Na de, met 6-0 gewonnen, wedstrijd tegen de nummer tien in de competitie staat de A1 zowaar op de eerste plek. Met een doelsaldo van 21 voor en vijf tegen, uit vijf wedstrijden.
In vergelijking met de andere teams scoren we helaas vrij weinig, maar houden gelukkig ook veel tegen.
Ook uit de laatste wedstrijd is gebleken, ondanks de score van zes tegen nul, dat het qua afmaken nog niet helemaal in orde is. Allicht iets om op te oefenen bij de training. De verdediging stond echter als een huis waardoor onze keeper vrijwel overbodig was. Het middenveld was goed aan het lopen, tot de slotminuten waarin er veel ruimte ontstond tussen het middenveld en onze verdediging. Conditie is dus ook nog een aandachtspuntje voor op de training, ook al is het bij het merendeel al erg vooruitgegaan. Het hele team liep goed te tikken waaruit een aantal mooie acties kwamen, en een paar mooie loopacties van de aanvallers.
Kortom een aantal aandachtspunten voor op de training, maar ook een hoop progressie ten opzichte van voorheen.

El Capitán (Tiago Roosien)