AMVJ A1 boekt eenvoudige zege

De A1 van AMVJ blijft ook na dit weekend nog ongeslagen. Het team van Niek Roosien boekte een eenvoudige zege op bezoek bij Hercules Zaandam: 0-3.

Al vanaf minuut 1 domineerde AMVJ de wedstrijd. De wedstrijd speelde zich voornamelijk af op de helft van Hercules Zaandam. Het eerste doelpunt viel na een half uur spelen. Tijs kon de 1-0 binnen tikken na een rebout van Stefan op een pass van Lex. Hierna volgde een reeks gemiste kansen wat de ruststand op 1-1 zette.

Na rust herpakte AMVJ zich beter dan ooit. Het tikte het middenveld en de verdediging gemakkelijk uit en dat resulteerde in een aantal enorme kansen. Na een goede actie van Jair kon Lex aanleggen voor de 0-2 buiten het bereik van de keeper.

Niet veel later mocht Tijs zijn tweede van de wedstrijd maken, vanaf de zestienmeterlijn legde Tijs de bal geplaatst in de hoek.

Jair werd binnen de zestien meterlijn neergehaald en verdiende een penalty. Helaas voor de A1 miste Jair deze penalty maar het mocht echter niet baten want het duel was al beslist.