AMVJ 4 – Jos/Watergraafsmeer

Ik waag me aan een wedstrijdverslag. Wel lastig omdat ik de meeste dingen op het veld vergeet. Zo heb ik eens een spits naar de stand gevraagd. Ik vroeg 0-0 toch. Hij heel vriendelijke en behulpzaam: ik heb 5 minuten geleden gescoord.
Mijn wedstrijdverslag:
Het was prachtig weer: zonnig, niet te veel wind, niet te koud en niet te warm. Precies goed.
De scheids kwam veel te laat op zijn fiets aantuffen, maar dat belette hem niet serieus genomen te worden.
In 1e minuut corner van Pieter (?), lekker strak, wel wat laag, toch niet weggewerkt door verdediging en Erik kon van dichtbij inkoppen. Het was vreugdevol. Hij rende weg met armen uitgespreid.
De tegenstander combineerde soms best goed en snel. Zo ontstond hun goal. Volgens mij tikte ze ons wat zoek en kwam er iemand vrij voor Tuur. Gelijk. Toen rust.
Omdat Hendrik de huid van Guido vol schold, deed Guido iets goeds met de bal. Hendrik kreeg hem vervolgens op een of andere manier en schoot op de keeper. Omdat de Keeper slechter keepte dan Hendrik schoot, liet hij de bal los. Hendrik liep door en kon nu niet missen. De omhelzing tussen beiden was vurig.
Invaller van het 3e Jef gaf mooie passjes. Een op uit de boom geplukt Raymond. Die nam hem mooi aan en mee en mee en schoof keurig binnen. De 4-1 en 5-1 kwam binnen enkele minuten achtereen.
Een van de 2 goals was een intikker van Ab. Nadat Nelis had besloten geen penalty te geven. Goed voordeel gegeven man. Het laatste goal weet ik even niet meer. Wil iemand daar iets over melden?

Ben nu helaas aan het werken, nou ja. Al 2 mensen het ziekenhuis ingestuurd wegens benauwdheid tgv longproblemen. Ik hoop dat jullie een fijnere dag hebben. Met veel zon en happiness.

gr.Timo