AMVJ 4 – DVVA 14 0 – 0

Het huidige AMVJ4 is een echt vriendenteam. 8 spelers komen uit de A1 van het vorig seizoen en zijn aangevuld met 8 vrienden. De belangstelling om in dit team te mogen spelen was en is nog steeds groot. 16 spelers vinden wij echter groot genoeg want niemand wil natuurlijk te veel reserve staan. De namen van de spelers zijn Arthur Nooren, Damon Ouchene, Jair Veder, Jimmy Marinus, Kevin van der Wees, Matthijs Thermiotis in de goal, Melle van Maanen, Philip van der Ham, Rick Ouwehand, Rogier van Leeuwen, Sam Latour, Stefan Wirken, Tiago Roosien is aanvoerder, Tijs van Tatenhove, Wiard Levenkamp, Willem Pleiter en ondergetekende als coach.

De eerste wedstrijd van het seizoen was een echte wedstrijd. De inzet van alle spelers was geweldig, maar de conditie was nog niet bij iedereen op nivo en ook aan inzicht ontbrak het soms. Rick was helaas geblesseerd (sterkte Rick!) en de andere 15 spelers moesten nog de vaardigheden en tekortkomingen van hun medespelers leren kennen. Er werd veel gewisseld om iedereen te laten spelen en zo wisselden de posities ook met regelmaat. Onder leiding van knvb-scheidsrechter Barry van der Laan (bedankt Barry!) golfde het spel op en neer en ontstonden er aan onze kant maar ook aan de kant van de tegenstander met enige regelmaat ook kansen. Het was een mooie strijd, leuk voor het publiek en met een terechte uitslag. Iedereen had voor zover ik het kon overzien lol in zijn hobby en hier past dan tevens ook een compliment voor de tegenstander voor hun bijdrage aan het geheel.

Aanstaande woensdagavond 20.30 uur trainen wij weer. Er zijn wat aanvragen van mensen om mee te mogen trainen en dat lijkt mij geen probleem. Ik zal meteen ook navragen of wij ook op maandagavond nog kunnen trainen. Zaterdag 22-9 om 12.00 spelen wij onze tweede wedstrijd uit tegen Ankaraspor5. Ik kan daar helaas niet bij zijn en wens daarom iedereen nu al veel succes en veel plezier!

Niek Roosien