AMVJ 2

Toen Maurice me belde in april met de vraag of ik misschien zin had om het tweede van
AMVJ te gaan trainen, moest ik wel even goed nadenken en een keuze maken tussen de niet luisterende en vet puberende B junioren of de wel gedrilde en keurige jongens van AMVJ.
Na 1 minuut had ik Maurice toegezegd om te komen praten bij AMVJ. Met in het achterhoofd de geweldige nacompetitie die de jongens hebben gespeeld zijn we begonnen aan het nieuwe seizoen.

Veel getraind veel gelopen en een op zich goed verlopen weekend weg in Groningen verliep het heel anders dan we het ons hadden voorgesteld. Ik kan alle wedstrijden op zich gaan beschrijven maar in het kort komt het hier op neer 8 gespeeld 3 punten. Tijd voor overdenking en overleg.
In het betaalde voetbal had ik al thuis gezeten, maar misschien is het niet te laat om het roer om te gooien en anders te gaan trainen maar ook serieuzer te gaan trainen. Na een goed gesprek staan de neuzen weer de zelfde kant op en komen resultaten er wel. De 5 wedstrijden er na halen we 12 punten wat resulteert in een 5e plaats in de competitie en een tweede plaats in de 2e periode.
Anders gezegd we stijgen in 5 weken 6 plaatsen wie doet dit ons na.
Voor de tweede periode krijgen we nog 2 wedstrijden AFC thuis en CSW uit, als we die winnen
hebben we er alles aan gedaan om de 2e periode te halen.
We hebben bijna 3 weken de tijd om weer op peil te zijn op 28 januari thuis te spelen tegen AFC.
Ook hoop ik dat het beter gaat met de mensen die langdurig ziek en of geblesseerd zijn dus
Sicco, Tjabbe, Flip, Joris, Jelle, en Freek beterschap.

PS Freek wordt pappie

Martin