Aalsmeer United B2 – AMVJ B1 (0-11)

Na de overtuigende zege van de B1 vorige week op Vlug en Vaardig B1 stond ook voor vandaag een gloednieuwe wedstrijd op het programma. De wedstrijd werd gespeeld bij en tegen de spiks splinter nieuwe club Aalsmeer United dat een combinatie is tussen RKAVIC en Aalsmeer. Vorige week speelde dit team gelijk tegen AS ‘80 B1 met 3-3.

Na het startsignaal van de scheidsrechter begon AMVJ direct aan te vallen. Na ongeveer 7 minuten gevoetbald te hebben viel het eerste doelpunt, op naam van Evan. Hier bleef het echter niet bij het werd door twee eigen doelpunten achter elkaar 0-3. Lex maakte vervolgens de 4-0 en Stefan zorgde voor de 5-0. Precies bij dit doelpunt kwam een ander AMVJ team langs dat ook fanatiek stond te juichen. 5-0 was de ruststand maar in de tweede helft zou dat met dubbele cijfers verdubbelt worden.

Het begon met een opnieuw een eigen doelpunt. Hierna was het Tijs die scoorde. Vervolgens maakte Stefan een schitterend doelpunt door hem over de keeper heen te stiften. Ook dit was nog niet genoeg en AMVJ scoorde nog over Tijs, Evan en in de rebout uit een mislukt schot van Sam wist Lex nog een doelpunt te maken. Volgende week staat er geen officiële wedstrijd op het programma, maar speelt AMVJ thuis tegen de dames 1 van AMVJ.