12 -okt VETERANEN op KUNSTGRAS

Na de deceptie vorige week op het plastic van SCW afgelopen zaterdag in t zonnetje bij AFC weer op K-gras; dit keer gefabriceerd van mogelijk kankerverwekkend zwart rubber in combinatie met mogelijk kankerverwekkend groen geverfd nylonmateriaal.  Een en ander mocht de pret niet drukken.  De geveterineerde kakkers van AFC moesten in opdracht van Rutger S.  (De Siep) zo mogelijk op eigen veld voor eigen publiek worden vernederd. ( dit omdat de Siep in een ver verleden zelf voor kakker speelde; maar logischer wijs niet kon aarden en naar het warme bad AMVJ verhuisde – Of  Red. : hebben ze m weggepest omdat ie zn  handen na de warming up en de wedstrijd en de drank niet  altijd op de juiste rondingen legde ?) .   Het eerste halfuur was de balsnelheid fantastisch hoog.  Helaas het balverlies ook. Niettemin was bordo veel sterker dan rood-zwart. Het tweede halfuur met 4 invallers was eveneens fabelhaft. Helaas kunnen we nog steeds geen penalties nemen: of wordt ie steeds door de verkeerde genomen ? Het derde halfuur kwamen we na 14 kansen eindelijk op voorsprong. Na de 0-1 en 0-2 voor ons besloot de scheidsrechter dat het gelijk moest worden. Een van 500 meter waarneembare penalty en geelrode kaart werd door hem beoordeeld als gewoon over de rubberkorrels struikelen. Waarna hij besloot daarna alleen nog mar TEGEN AMVJ te fluiten . Hetgeen resulteerde in de 1-2.   Het knijpen van onze billen was nog 10 minuten te horen. Gelukkig begon het te schemeren.  Samengevat : een zeer verdiende overwinning .  Koet gespield mannen ! zou Ernst (niet onze) zeggen .